Case Study / Portfolio
Skuteczne strategie promocji w Hotelu Kozerki:
Sekret sukcesu w branży hotelowej
Strona główna / Hotel Kozerki
Zdjęcie – Hotel Kozerki
08
kozerkihotel.pl
W otulinie malowniczego lasu, na terenie o powierzchni 6,5 ha, położony jest Hotel Kozerki. Jest to wyjątkowe miejsce na mapie Polski, łączące w sobie luksusowy hotel, restauracje serwującą pyszne dania kuchni śródziemnomorskiej oraz polskiej, a także profesjonalne zaplecze sportowe, które dotychczas było dostępne wyłącznie dla sportowców wyczynowych. Oferując relaksujący wypoczynek w ramionach natury, sportowe wyzwanie czy niezapomniane chwile we dwoje czy z rodziną, Hotel Kozerki stworzył przestrzeń, w której każdy gość znajdzie coś dla siebie.
Pomimo wyjątkowych atutów, Hotel Kozerki potrzebował efektywnej promocji w wyszukiwarce Google. Celem było nie tylko wypromowanie samego hotelu, ale również jego usług, w tym szkoły tenisowej oraz emocjonującej Lotto Super Ligi, której mecze rozgrywane były na terenie obiektu.
Promocja Lotto Super Liga – wydarzenia ogólnokrajowego rozgrywanego na kortach należących do Hotelu. LOTTO SuperLIGA to innowacyjny projekt zawodowej ligi tenisa ziemnego, który zadebiutował w 2022 roku, obchodząc setną rocznicę powstania Polskiego Związku Tenisa. To wyjątkowa i niepowtarzalna forma rywalizacji, mająca na celu wyłonienie Drużynowego Mistrza Polski.
Współpraca z Hotelem Kozerki była dla nas nie tylko wyzwaniem, ale też okazją do zanurzenia się w magiczny świat luksusowych usług hotelowych. Hotel Kozerki to nie tylko miejsce wypoczynku, ale prawdziwa oaza dla osób pragnących relaksu i aktywności fizycznej w jednym.
Kiedy rozpoczynaliśmy pracę nad strategią reklamową, zaskoczyło nas, jak wiele różnorodnych wydarzeń odbywa się w hotelu – od meczów Lotto Super Ligi po eleganckie przyjęcia na Sylwestra czy Halloween. Te szczegóły pomogły nam dostosować nasze reklamy do różnych grup docelowych, od sportowców po rodziny szukające weekendowego wypoczynku.
Zrozumieliśmy głęboko zakorzenioną potrzebę Hotelu Kozerki – promocję ich usług w sektorze B2C oraz B2B. W pierwszym etapie naszej kampanii skupiliśmy się na usługach skierowanych do indywidualnych klientów, w kolejnym etapie przełożyliśmy nasze działania na sektor B2B. To nie była jednak typowa kampania – nasza współpraca była żywa, oparta o puls życia hotelu. W ciągłym kontakcie z klientem monitorowaliśmy efektywność kampanii, dostosowując ją do dynamicznie zmieniającej się oferty hotelu. Nasze działania reklamowe były mocno oparte na targetowaniu geograficznym, podkreślając doskonałą lokalizację hotelu w bliskości Warszawy.
Efekty
Wartościowy ruch na storonie internetowej hotelu przekładał się na sprzedaż usług.
Praca z klientem na bieżąco, dała nam możliwość szybkiego reagowania na zmieniające się usługi
i produkty.
Promowaliśmy aktywnie Lotto Super Ligę Tenisową, które to wydarzenie miało miejsce na kortach hotelu.
Aktywnie promowaliśmy również korty tenisowe oraz szkołę tenisowa która świetnie działa na terenach należących do klienta.
Skontaktuj sie z nami
Skontaktuj sie z nami
Copyright Fibonacci 2022
Tel: +48 736 092 192 | biuro@fibonacci.com.pl
ul. Św. Filipa 23/3, 31-150 Kraków
Tel: +48 736 092 192
biuro@fibonacci.com.pl
Polityka prywatności i cookies
Copyright Fibonacci 2022