Copyright Fibonacci 2021
Tel: +48 736 092 192 | biuro@fibonacci.com.pl
Case study
Klient: branża usługowa
Produkt
Wyzwanie
Story
Nasz klient, którego prowadzimy od początku jego obecności online, rzucił nam wyzwanie sprzedaży online zarówno swoich usług, jak również produktów w postaci biznes planów, do których chciał zbudować e-commerce.
Pierwszym etapem pracy była rozbudowa strony internetowej o moduł e-commerce.
Kolejnym krokiem była praca związana ze stworzeniem bazy produktowej – klient dostarczył nam odpowiedni kontent. Mając już zaprojektowany i opublikowany moduł sklepu internetowego oraz bazę produktową przystąpiliśmy do analizy oraz przygotowania strategii komunikacji i sprzedaży w kanale digital.
Analiza firmy pozwoliła odpowiedzieć na następujące pytania:
Na podstawie analizy przedwdrożeniowej przedstawiliśmy klientowi plan na promocję w kanale online. Plan zawierał takie elementy jak:
Kiedy klient zaakceptował plany rozpoczęliśmy budowę kampanii reklamowych w google oraz tworzenie kontentu na stronie internetowej.
Działania rozpoczynaliśmy na początku roku 2021, kiedy pandemia znów nabierała rozpędu, co nie ułatwiało nam pracy. Tym bardziej, że prace rozpoczynaliśmy od podstaw. To nas nie zniechęciło i sukcesywnie zwiększaliśmy obecność klienta w wynikach wyszukiwania, a nasze działania dość szybko zaczęły przynosić efekty w postaci:
W kolejnych miesiącach skoncentrowaliśmy się na analizie wyników kampanii oraz kontentu, a w konsekwencji optymalizacji prowadzonych działań. Nieustannie pracujemy nad zwiększaniem efektywności pracy, co przekłada się na zwiększenie obrotów i dodatni bilans (ROI) po stronie przychodów całego projektu.
Wyniki
data analysis / conclusions / business
Copyright Fibonacci 2021
Tel: +48 736 092 192 | biuro@fibonacci.com.pl